There Something Interesting Here!!!

Friday, January 21, 2011

ClaSh Of D' tItAnz

Asalamualaikum...


elloo..  =)
hyep peace.. 
wah lme gak aku x mngrut dlm blog ni.. kerinduan kesamaan keblogan keinginan sih..( dia mula dah..)
hemm.. actualy now khoje gue kt maktab perguruan purba ni mmg bnyak shial.. dgn asigmen,,presentation,,ISL., kkbi, xperimen tiap2 mnggu.. pa jadah enth.. Lex2 sudh laa wahai lecture ku yg budiamn.. ngeh3.. siriezly mmg kna manage time leklok la.. (ha ngadu la tu). uhu tungu g xngadu.. dlu bley laa.. da tmpt nk mngadu.. skrg nih xde dh.. so cini pn jd la ek.(ada aku kesah???) sob3 =(


K lah back to d point. ngarut j lbeh.. Actually besok team gue dh stat game dlm League i at mktb ni. 1st game mmg taff. kmi kna fight dgn team senior yg kbnyakannya player mktab. niwey insyaallah kmi akn try our bez la besok.. untuk semua yg terlibat gue nk ucapkan slamat berjaya trutama skali buat pihak pngurusan, pengadil( plezz tlg byez la ckit kt kmi ek). then, 4 our manager Jawe, Bob yg bnyak sdiakan mnuman dn sbgainya,. Mr. Williamgoncanglembing, our team photografer n our team playerz . Buat yang terbaik yg pntg kta kna  all out ok..







note:( Wahai kucing2 sekalian bsok klo kita menang Nike akn Sponser ksut n bju kita. pastu cafe mami akn suport mknan n minuman tiap2 ae ade game taw..  k Adiozzzz...)

Aslamualaikum.. Peace..

No comments: