There Something Interesting Here!!!

Saturday, May 7, 2011

Line Clear..

C.H.E.N.D.O.L 5008
M.A.R.V.E.L.O.U.S

  Gua merupakan salah seorang penggemar nasi kanderr. Even tengah2 malam sekalipun pabila perut berkencorong gua akan tubik g cari makanan dekat kedai mamak..

  So, kalau korang datang melawat penang. lu boleh datang ke Line Clear nasi kander yang terletak di Penang Road dekat Georgetown. Series chendol, memamg terbaik Wook....

  Rasa lauk pauk kat cini pun lebih sedap juka nak dibandingkan dengan nasi kandar beratur or Pelita even Subaidah.. Jadi gua prefer u all datang sendiri ke sini ok...


 ok kalau xjumpa jugak jangan salahkan aku ye.. Salahkan Google Map..





Time Waktu Puncak



nota chendol :

- tempat ni susah ciket nak cari laa.. len kali buat sign bord besaq2 siket ye..
-jauh dari tempat gua studi, buat satu lagi cawangan dekat-dekat Tesco Gelugor ye.
-cendol tu buat la banyak-banyak ciket yee..



Thankz for viewing my blog....




" LU CHENDOL GUA LAGI CHENDOL"