There Something Interesting Here!!!

Sunday, May 1, 2011

Uik.. Kata Terer

C.H.E.N.D.O.L 5006
M.A.R.I. M.E.N.G.A.N.J.I.G

Ahakz.. Gelak setan merah sikit....
favourite entry yang gua paling suka ialah menganjing geng-geng MU.. (cikit hari lagi lu kena pukul kot)
dengan kehadiran semula Aaron Ramsey atau nama timbangan beliau Abe Harun Ramasamy tidak menghampakan seluruh peminat The Gunners setelah pulih dari kecederaan patah kaki akibat dibedal oleh player Stoke City, Shawcross pada 28 Februari tahun lalu.


Gua cikit frust la tak dapat tengok game tadi coz gua terr.. Lena. Ya alasan paling Chendoi abat ini. Bukan apa, gua 100% overconfident boleh ratah mentah gitu je. So persaingan BPL masih terbuka dan hopefully next week Chelsea, lu buat terbaik ok..







LU CHENDOL, GUA LAGI CHENDOL