There Something Interesting Here!!!

Tuesday, April 19, 2011

WELCOME TO BLOG SEMBANG CHENDOL.COM

Asalamualaikum....

WELCOME TO BLOG SEMBANG CHENDOL.COM

yaa... selepas under construction yang lama.. Blog Simple Itu Mudah telah ditukarkan kepada genre yang lebih Lagend but still cute like JAMBU..

So,.. bagi sesiapa-sesiapa yang berminat untuk sembang talak selupa bikin, sembang tak penah jatuh macam p*******h boleh share or comment kt cini okeyh...

Niwey BLOG SEMBANG CHENDOL.COM ini dibuka khas untu mereka yang:

1) Bergaduh dengan Boiprend / Girldprend
2) Peminat Fanatik Arsenal, Chelsea, Malaysia, Liverpool, Perlis, & Kucing Malaya FC
3) tips untuk mintak breakoff
4) tips menguruskan berat badan 
5) tips untuk menganjing team EPL kesayangan korang
6) tips nak jaga tepi kain orang
7) tips nak tuang kelas (kantoi/xkantoi)
9) Corner for Birthday Prank
10) Luahan Perasaan (Bengang, Marah, Wayar Shoik)
11) Peminat Jambu, Nabil, Jozan, Balas, Sepah, R2 Maharaja Lawak

Walaubagaimanapun,,
AWAS!! untuk mereka yang:

1) Minat Manchsiter Untied ( sebab gua memang F*** MU so much)
2) Mengutuk Sesama Islam 
3) Peminat Amir, WAI, XN3, Jihan
4) Nak menganjiing aku balik ( paling dilarang)



So????
jangan malu-malu nak komen or like entry yang aku buat ok...

Thanz so much to all follower n Reader...

" LU CHENDOL, GUA LAGI CHENDOL"

5 comments:

Sains1 said...

suka laaa ini blog ! jd kan blog arsenal jehhh laaa .. hahhaha ~!~

ZackZaki TheLiker said...

weh... agk2 la... roomate hg ni fans Man.Utd kot...
ceit..

Fazreen Azmi said...

izzah: waa sudah smestinya la..
aki: haha xpa hg special kes..

Met bUjang said...

p/s:Minat Manchsiter Untied ( sebab gua memang F*** MU so much)

aku like! hahahaha

Fazreen Azmi said...

tq metz... Arsenal + Chelsea