There Something Interesting Here!!!

Thursday, April 21, 2011

Korea vs XX

CHENDOL 5002
L.U.  P.O.Y.O.S

Kalau lu olang memiliki kromosom XY lu memang chendol tahap gaban kalau minat cita Korea. Tapi dimaafkan untuk mereka yang memiliki kromosom XX. Bagi gua, gua hanya tahu Seoul Garden je. Tu pun sekali seumur hidup gua g kot.


Sebelum ni pon gua da penah tulis entry pasai Korea ni nk baca boley click cini Korea oh korea Ada sesetengah orang (kompom bukan gua ok) yang heran mengapa set2 XX ni minat bebeenor dengan cita-cita korea. Berikut merupakan alasan-alasan yang diberikan oleh set-set XX mengenai artis korea.

1. Depa hensem bak hang.. taambah-tambah Kim Rae Won dengan  Rain (kompom bukan Rein Azmi)
2. matanya lebih kecik dari otaknyee.
3. depa memang stylo milo suam..
4. so sweet
5. sangat romantik x macam cerita Melayu.
6. lagi bagus tengok cita korea dari cita sinetron Indon.
 Kim Rae Won



Rain




Dalam merungkai segala permasaalahan dan persoalan tersebut, saya merasa cukup terpanggil untuk menjawab...... (ok stop for this poyo intro....)

1. Gua tengok dari mata kasar gua kan, artis ke, athlete ke, player bola ke, doktor ke, staf kerajaan ke, semua muka depa sama ja, Jenis sepesyen j. Xdak variasi.. So sebab tu kebanyakan orang korea lawa-lawa@ hensem2.
2. uncle recsem pon sepet jugak pe.
3. Yang ni memang x dinafikan. memang style..
4. emmm... no komen
5. Lagenda Siti Kelembai ngan Arjuna lakonan Jali Jahari pown romantik gak pe..
6. Cita indon lambat bekembang x macam cita korea yang sangat best di punya plot cite..

Niwey gua ngerti yang gua memang chendol buat entry pasai korea ni.. Ni pown semata-mata untuk memenuhi tuntutan Cousin gua yang memang 4x lagi chendol pada gua. Hopfully u all enjoy it ok.. and 4 the next entry gua nak cita somtink yang ada kena mengena dengan Korea jugak iaitu Family Outing..

Ok peace.
Anosaiyooo.. =)

 LU CHENDOL, GUA LAGI CHENDOL